رگ خواب « محسن یگانه »
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رگ خواب « محسن یگانه »
نوشته شده در 21 شهريور 1389
بازدید : 2490
نویسنده : TAKPAR

رگ خواب « محسن یگانه »

رگ خواب این دل
تو دست تو بوده
ترک های قلبم
شکست تو بوده

منو با یه لبخند
به ابرا کشوندی
با یک قطره اشکت
به آتیش نشوندی
مدارا نکردی
با دلواپسیم و
ندیده گرفتی
غم بی کسیم و
با این آرزویی
که بی تو محاله
یه شب خواب آروم
فقط یک خیاله
چقدر حیفه این عشق

همینجور هدر شه
یکی از من و تو
بره در به در شه
بره در به در شه
باید سر کنم با همین جای خالی
حالا تو نبودم بگو در چه حالی
مدارا نکردی
با دلواپسیم و
ندیده گرفتی
غم بی کسیم و
با این آرزویی
که بی تو محاله
یه شب خواب آروم
فقط یک خیاله .




:: موضوعات مرتبط: ﻣﻮﺳﯿﻘﻲ , ,
:: برچسب‌ها: رگ خواب « محسن یگانه » رگ خواب این دل تو دست تو بوده ترک های قلبم شکست تو بوده منو با یه لبخند به ابرا کشوندی با یک قطره اشکت به آتیش نشوندی مدارا نکردی با دلواپسیم و ندیده گرفتی غم بی کسیم و با این آرزویی که بی تو محاله یه شب خواب آروم فقط یک خیاله چقدر حیفه این عشق همینجور هدر شه یکی از من و تو بره در به در شه بره در به در شه باید سر کنم با همین جای خالی حالا تو نبودم بگو در چه حالی مدارا نکردی با دلواپسیم و ندیده گرفتی غم بی کسیم و با این آرزویی که بی تو محاله یه شب خواب آروم فقط یک خیاله ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مجيد در تاریخ : 1389/6/21/0 - - گفته است :
عالي بود مرسي


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: